Justin Rose

What's in the Bag

221597 221595 pgachamp 0558 9cb498 original 1471205516 99d84c original 1471206200
  • M2 Driver 8.5° | Matrix Speed Rulz 70X C
  • M2 Fairway 17° | Matriz Ozik 8M3 X
  • PSi Tour #3 Iron | KBS Tour C-Taper 130X
  • Tour Preferred MB ('14) 4-PW | KBS Tour C-Taper 130X
  • Tour Preferred EF Satin Chrome Wedges 52° Tour Grind | 56° Tour Grind | 60° Tour Grind
  • Ghost Monaco Tour Black Proto putter
  • Tour Preferred X Golf Ball (No.99)
  • adidas Footwear & apparel
  • undefined
About TaylorMade Golf Canada

Headquartered in Carlsbad, California, TaylorMade Golf Company sells golf equipment, footwear, apparel and accessories under the TaylorMade, adidas Golf, Adams and Ashworth brands. TaylorMade Golf Company posted 2014 sales of €913 million.

À propos de TaylorMade Golf

Basée à Carlsbad en Californie, la société TaylorMade Golf vend des équipements, des chaussures, des vêtements et des accessoires de golf sous les marques TaylorMade, adidas Golf, Adams et Ashworth. La société TaylorMade Golf a affiché des ventes de 913 millions d’euros en 2014.

About the adidas Group

The adidas Group is a global leader in the sporting goods industry, offering a broad portfolio of footwear, apparel and hardware for sport and lifestyle around the core brands adidas, Reebok, TaylorMade and Reebok-CCM Hockey. Headquartered in Herzogenaurach, Germany, the Group employs more than 55,000 people across the globe and generated sales of around € 17 billion in 2015.

À propos du groupe adidas

Le groupe adidas est l’un des leaders mondiaux au sein de l’industrie des articles de sport en offrant une vaste gamme de souliers, de vêtements et d’accessoires par le biais de marques de base, telles que adidas, Reebok, TaylorMade et Reebok-CCM Hockey. Basé à Herzogenaurach en Allemagne, le Groupe emploie plus de 55 000 personnes à travers le monde et a généré des ventes de près de 17 milliards d’euros en 2015.